מוצא הטבעת מדבר: "לא ראיתי שמחה כזו מימי"

    דוד לזר 2 Comment on מוצא הטבעת מדבר: "לא ראיתי שמחה כזו מימי"
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בתחילת השבוע התבשרנו על סוף סאגת טבעת האירוסין שאבדה בירושלים, לאחר שחרדי תושב גאולה איתר אותה סמוך לפח האשפה ברחובה של העיר באחת מסמטאות הבירה, וזאת לאחר שבימים האחרונים פעלו עשרות מתנדבים בחיפושים אחר הטבעת ועמלו לחפשה בערמות הזבל שרוקנו ממשאית האשפה.

    אמש, שוחח המוצא המאושר עם אבי מימרן ב'מהדורה המרכזית' ב'קול חי' וסיפר על תחושת הסיפוק, "אני בהתרגשות אף על פי שאני לא רגשן בדרך כלל. היה לזה הד גדול, כנראה שאני לא התעמקתי בעומק של כל הסיפור הזה", אמר.

    "מה שאני רוצה, זה שעם ישראל ילמד מסר אולי דרכי, אתה מוצא דבר יקר ערך, תחשוב שמישהו בצד השני שרוי בצער וצריך לעשות מאמץ. עשיתי כמה ימים מאמץ למצוא את בעלת הבית של הטבעת".

    בהמשך הוא סיפר על ההשגחה הפרטית שהייתה במציאת הטבעת על ידו, "ההשגחה הפרטית כאן הייתה, ביום חמישי אחר הצהרים רציתי לרכוש מוצרים לשבת ורציתי מוצר מסוים שלא ראיתי בסופר אצלנו, אז הלכתי במיוחד למאה שערים וקניתי מה שרציתי, ובחזור, שוב פעם נכנסתי לסמטה צדדית ברחוב לפידות, ונכנסתי לשם לא בדרך המלך, ובגלל שהלכתי דרך הרחוב הקטן הייתי צריך לפלס את הדרך מאחורי הפח – היכן שהטבעת הייתה מונחת שם 7-8 שעות", סיפר המוצא בהתרגשות.

    "מי שלא ראה שמחה כזו, כשאחות הכלה באה לקבל את הטבעת, אי אפשר לתאר. ראיתי במו עיני איזה עוצמה זו"

    אז איך נקרא לך? "יהודי שמשתדל לעשות רצון קונו, והלוואי שנצליח".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      אני באמת שמחה עם הטבעת ומאחלת לכלה שלא היה לה עוד עגמת נפש.אלא רק חיים מאושרים